Fons documental de l'Arxiu Municipal

Obert
    Científic
    Ajuntament de Malla. Carrer de les Afores, s/n. 08519
    Marta Lloret Blackburn - Antequem, S.L.

L'arxiu municipal de Malla està situat a l'ajuntament. S'hi conserva la documentació administrativa que ha generat el propi ajuntament des de principi del segle XX fins a l'actualitat. En total s'hi conserven 57,385 metres lineals classificats en 1416 registres. La documentació està classificada en les seccions i següents: administració general, hisenda, proveïments, serveis socials, sanitat, obres i urbanisme, seguretat pública, serveis militars, població, eleccions, ensenyament i cultura. A banda, també inclou el fons del jutjat de pau.

L'arxiu municipal de Malla va acollir-se al programa de manteniment de l'Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació, que hi va fer una intervenció entre els mesos de setembre i desembre del 2004. L'any 2006 va adherir-se a la Xarxa d'Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona.