Fons documental de l'Arxiu Històric de Capellades
Capellades

Anoia
    Carrer Garbí, 41
    Carrer del casc antic, que uneix el carrer Major amb el passeig de la Immaculada Concepció

Patrimoni documental
    Fons documental
    Any
    Científic
    Ajuntament de Capellades. C/ Ramon Godó, 9. 08786 CAPELLADES
    Juan Garcia Targa

La documentació històrica capelladina actualment es troba dispersa en dos espais:

1. Carrer Garbí, 41 (Edifici de "la Caixa") on hi ha el projecte d'arxiu històric i progressivament s'està portant la documentació i condicionant el lloc.

2. Conjunt important de documentació que es fa ver servir per l'estudi Historia de Capellades que es troba dipositada provisionalment a casa Bas.

Cal destacar però, que bona part de l'antic arxiu es va cremar durant la Guerra Civil i que la documentació de que es disposa actualment pertany als segles XIX-XX.

No obstant es pot trobar la següent documentació: Correspondiencia i permisos d'obres, actes i constribucions industrials, informes de la policia urbana, padrons, plens municipals, entre altres.