Fita dels tres termes

Administratiu
    Ajuntaments dels tres termes
    María del Agua Cortés Elía. OPC

Fita de ciment de forma triangular i que té les inicial de cada poble indicant la seva ubicació: S J C, L P L, G B.

La segregació de Sant Julià de Cerdanyola del municipi de Guardiola de Berguedà es va produir el 1982, tornant a constituir Ajuntament propi, mentre que els antics termes de Brocà, Gavarrós, Torre de Foix van seguir formant part de Guardiola. El decret 65/1994 de 7 de març declara definitiva la segregació del terme de Guardiola de Berguedà, constituint de nou el municipi recuperat i establint els nous límits del terme. Una fita senyala els límits entre es municipis de Sant Julià de Cerdanyola, la Pobla de Lillet i Guardiola de Berguedà; està situada a la partida des Banyadors, a l’inici d’un clot.