Festa Major de Sant Salvador de Vallformosa o de Can Servitge
Rajadell

Bages
    Can Servitge o Vallformosa. SE del terme
    A la masia de can Servitge i entorn

4620365
    Patrimoni immaterial
    Manifestació festiva
    XX-XXI
    F. Xavier Menéndez. OPC 2017-21

Festa major del barri de can Servitge, de caràcter laica, no religiosa, que es celebra el 24 de juny, instituïda pels veïns de la Urbanització de Can Servitge. Els actes es celebren al terreny del Campillo i inclouen un ball de nit, un sopar popular, jocs populars, etc

Aquesta festa ha estat creada recentment pels veïns del nucli, molt cohesionats per la lluita per la legalització de la seva urbanització, que es va crear al darrer terç del segle XX al voltant de la masia de can Servitge i de l'antiga parròquia Sant Salvador de Vallformosa. Els veïns van comprar la masia i allí i al terreny del Campillo hi fan la festa. A la festa no hi té presència la religió (és per Sant Joan, no per Sant Salvador). A la capella de sant Salvador només s'hi fa de tant en tant alguna missa o casament.
    Inclosa a l'Inventari del Patrimoni Festiu de la Generalitat de Catalunya

Inventari del Patrimoni Festiu de la Generalitat de Catalunya
    Ajuntament de Rajadell (Redacció: Oriol Valls i Bernat Marquilles) (2017) Relats i Memòria de Rajadell. Ajuntament de Rajadell, L'Arada Creativitat Social