Escultura Nena asseguda amb el peu tocant l'aigua de la font i nen petit
Sant Fruitós de Bages

Bages
    Parc El Bosquet (Av. Jaume I, 08272) Sant Fruitós de Bages
    Av. Jaume I. El parc del Bosquet

Patrimoni moble
    Element urbà
    XXI
    Any
    Ramon Oms Pons
    Obert
    Ornamental
    Ajuntament de Sant Fruitós de Bages (Ctra. Vic 35-37)
    Anna Cura Subirana

Conjunt escultòric format per un volum rectangular de 40x90x200 cm de 8mm de gruix, amb una nena asseguda al damunt amb el peu tocant l'aigua de la font. A la vora un nen petit en actitud d'observació. Situat al bell mig del parc del Bosquet, darrera del parc infantil i de la pista asfaltada del parc. El conjunt escultòric vol representar la infància.

El conjunt escultòric també és una font d'aigua potable pública. Conté il·luminació pròpia legalitzada

L'any 2005, l'entitat Comissió Pro-Cavalcada de Reis i l'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages van signar un conveni en la qual, l'entitat Comissió Pro-Cavalcada de Reis es dissolia i traspassava tot el seu material a l'Ajuntament a canvi de millorar el parc infantil del Bosquet amb la incorporació de nou mobiliari urbà. La comissió de seguiment formada per fer complir el conveni signat va considerar la possibilitat de substituir l'equipament moble del parc per la col·locació en aquest àmbit d'un conjunt escultòric a la vita de l'esbós presentat per l'escultor Ramon Oms. El 2006 se li encarrega a l'escultor manresà Ramon Oms l'escultura que és col·locada en una base de formigó armat i altres elements decoratius. El conjunt escultòric és representatiu de la infància.