Mas situat al veïnat de Sant Cristòfol, a mà esquerra pujant per la carretera BV-1122, en el punt quilomètric 3,100. Es tracta d'un edifici de grans dimensions, que durant el segle XX va quedar abandonat i es va anar ensorrant amb el pas del temps.
La masia està construïda en un aterrassament, entre el rasot del Colomer i el rasot de Morrolius, que desaigüen a la riera de Marganell. Està envoltada de camps de conreu.
És de planta rectangular, amb l'entrada a la façana orientada tramuntana. La coberta és a dues aigües, de teula àrab i el carener paral·lel a la façana principal. Consta de planta baixa, pis i golfes, completada amb altres edificacions auxiliars: un garatge amb terrat obert a mà esquerra al qual s'hi accedeix per la banda sud i una porxada amb un total de cinc arcades i una terrassa coberta a la planta pis amb bigam de fusta a l'oest. La teulada que la cobreix és el resultat d' un allargament de la coberta del cos principal.
Les obertures de la façana principal com la orientada al sud es distribueixen de forma regular, respectant una certa simetria.
La façana principal té un annex adossat amb la sortida al terrat des de les golfes, i una marquesina amb bigues de fusta i teula àrab que protegeix l'entrada a la casa. La construcció és de maó amb recobriment de pedra vista.