Cups al camí dels Horts de can Morera

Sense ús
    08142A008000040000HK
    Josep-Vicenç Mestre i Casanova

Es tracta d'un edifici aïllat de la masia principal consistent amb dos cups quadrangulars recoberts de rajola vidriada. L'edificació aprofita la topografia del terreny, amb el cos del cup disposat vora el camí i el celler situat en un nivell més baix. La construcció de pedra amb obertures perfilades amb maó ceràmic. Es conserven les corresponents boixes per on buidava el vi dels cups per passar-lo a les bótes. Malauradament la teulada del recinte s'ha esfondrat.

Descripció extreta de la fitxa de l' Inventari del Patrimoni Històric, Arquitectònic i Ambiental d'Òdena, Diputació de Barcelona, Servei del Patrimoni Local i Ajuntament d'Òdena. Barcelona, 2013.