Cruïlla dels carrers Ramon i Cajal amb Camí del Mig

Romà
    I-V dC
    Regular
    notícies antigues. En part es pot haver destruït, però s'ignora si es conserven restes intactes.
    APA (Pla d'Ordenació Urbanística Municipal. Text refós 2010)
    Ajuntament de Premià de Mar (plaça de l'Ajuntament, 1; Premià de Mar)
    Jordi Montlló Bolart

Durant la construcció de l'edifici del carrer Ramon y Cajal número 39 es van trobar materials arqueològics d'època romana i un mosaic.

Troballes realitzades els any 1970, segons informacions orals que no s'especifiquen.

BATLLE, Enric i ROIG, Joan (2001). Pla especial de protecció del patrimoni arquitectònic, ambiental i històric. Ajuntament de Premià de Mar. CAZORLA, F.; COLL, R.; JÁRREGA, R (1997). Els darrers jaciments arqueològics descoberts a Premià. Una aportació a l'inventari arqueològic de Premià de Dalt i Premià de Mar (El Maresme); dins la XIII Sessió d'Estudis Mataronins. Museu-arxiu de Santa Maria. Mataró. COLL i MONTEAGUDO, Ramon (1995). Premià de Mar arqueològic. Premià de Mar. Guia informativa, pàg. 7. COLL i MONTEAGUDO, Ramon (2004). Història arqueològica de Premià. Ed. Clavell. Premià de Mar.