Creu de la Santa Missió
Els Hostalets de Pierola

Anoia
    Passatge Verdaguer s/n
    A les afores del nucli urbà dels Hostalets de Pierola, prop de Can Valls.

Element arquitectònic
    Any
    J. Flo Parcerisses o bé J. Pujol Pujol
    Ornamental
    Ajuntament dels Hostalets de Pierola.
    Natàlia Salazar Ortiz/Jordina Sales Carbonell

Prop de can Valls, en un espai ajardinat, es conserva una creu de terme feta amb ferro ferro forjat i alçada sobre un pedestal de pedra. Al pedestal hi ha la inscripció "Santa Missió any 1927", que fa referència a les prèdiques i sermons realitzats aquell any a la parròquia per part dels pares jesuïtes Josep M. Pijoan i Josep M. Bausili.

Al pedestal hi ha la inscripció Santa Missió any 1927, que fa referència a les prèdiques i sermons realitzats aquell any a la parròquia per part dels pares jesuïtes Josep M. Pijoan i Josep M. Bausili. La creu la va forjar, Josep Pujol Pujol (Paret Maurici).

AA.VV. (Coord.) (2007): L'ahir i l'avui del nostre poble Els Hostalets de Pierola. Col·lecció Pierola històrica. Ajuntament dels Hostalets de Pierola.