Cova del Bosc de Can Cortés

XIX-XX
    Dolent
    Semi enfonsada
    BCP (Catàleg Patrimoni d'Alella - 2010)
    Sense ús
    Polígon 07 - parcel·la 18
    Jordi Montlló Bolart

Cova de sauló que s'hi arriba pujant per la Riera Coma Fosca fins trobar l'avinguda Jaume Rius Fabra i agafar el carrer del Greny; quan s'acaba l'asfalt comença un tram de terra que cal seguir. Passat un trencall privat que va a una ermita, trobem un dipòsit d'aigua, deixem el camí i baixem en direcció ponent. Després del dipòsit seguim per un corriol durant 100 m en direcció NO. des del Camí de Can Poch.
    És de planta circular, i està molt enfonsada. Només es veu a partir d'una obertura de 20 cm. Es troba al costat d'un pi amb les branques de dimensions considerables que la tapen.

AJUNTAMENT D'ALELLA (2010). Catàleg patrimoni històric, artístic, cultural i mediambiental; dins el Pla d'Ordenació Urbanística Municipal d'Alella.
    MONTLLÓ, Jordi i FONT, Josep (2007). Inventari d'arquitectura rural i popular d'Alella. Inèdit.