Col·leccions del Papiol al Museu de Molins de Rei El Papiol

II aC-XXdC
Restringit
Científic
Ajuntament de Molins de Rei, Plaça de Catalunya, 1, 08750 Molins de Rei, Barcelona
Juana Maria Huélamo Gabaldón

Entre les col·leccions del Museu de Molins de Rei, hi ha els següents objectes provinents del Papiol: 1. tres caixes corresponents a diversos materials ceràmics provinents del jaciment arqueològic de les Argiles. 2. una col·lecció de bitllets de la República d'emissió local i 3. quatres peces romanes del Jaciment de Can Tintorer: CT2327.43 Àmfora romana s.III. CT2327.34 Llàntia d'oli s.I-II. CT2327.35 Ganivet s.I-II. CT2327.16 Pondus s.I-II.

La visita a les col·leccions és gratuïta. Les imatges han estat proporcionades per l'equip tècnic del museu de Molins de Rei.

Totes aquestes col·leccions es van anar arreplegant en el Museu de Molins de Rei, el més antic d'aquesta part de la comarca.
Les peces arqueològiques van ser recollides en periòdiques prospeccions del Grup de col·laboradors del Museu.
Les col·leccions abasten cronològicament des d'època iberoromana, ceràmica baix medieval i renaixement fins a la segona República.

Inventari en base de dades Museumplus de les col·leccions del Museu Municipal de Molins de Rei.
Bergadà Múria, E. (1981) Vil·la romana de can Tintorer. El Papiol. Barcelona. Museu Municipal de Molins de Rei, 6