Col·lecció de Granera al Museu d'Art de Sabadell (MAS)
Granera

Moianès
    Museu d'Art de Sabadell. Carrer del Doctor Puig, 16, Sabadell
    Al bell mig del nucli urbà, formant cantonada amb el carrer de les Comèdies

4619696
    Patrimoni moble
    Col·lecció
    Restringit
    Científic
    Ajuntament de Sabadell
    Adriana Geladó Prat

Col·lecció d'art formada per un total de quatre obres pictòriques relacionades amb el terme municipal de Granera, que es conserven i custodien al Museu d'Art de Sabadell (MAS). La col·lecció està formada per un dibuix en paper de la parròquia de Sant Martí de Granera, obra de Manuel Rallo Bono i datada pels voltants dels anys 50 del segle XX (núm. registre 10216); un oli sobre tela d'un paisatge de Granera, obra de Joan Vilatobà Fígols i datat durant la primera meitat del segle XX (núm. registre 10668-041); un oli sobre fusta anomenat "La carreta de Granera", atribuït al pintor Alfons Gubern Campreciós i datat l'any 1952 (núm. registre 1858); i un dibuix en cartolina de l'ermita de Santa Cecília de Granera, obra d'Agustí Masvidal Salavert i datat l'any 1981 (núm. Registre 6145).

Les imatges han estat proporcionades pel Museu d'Art de Sabadell.

Font: fons documental del Museu d'Art de Sabadell. Http://museusenlinia.gencat.cat/ [Consulta: 24-04-2019].