Cases de la plaça de l'Ajuntament
Marganell

Bages
    Nucli de Marganell
    Plaça de l'Ajuntament, al nucli de Cal Janet

Conjunt arquitectònic
    XIX-XX
    Residencial
    Diversos propietaris
    M.Lloret - KuanUm

Al carrer de la Plaça de l'Ajuntament hi trobem un conjunt de cases adossades de planta baixa i pis amb la coberta a dos vessants que desaigüen a les façanes principal i posterior. La major part consten d'obertures modernes arrebossades, algunes de les quals conserven el portal d'arc escarser, ceràmic en dues cases i arrebossat a les altres. L'acabat exterior del conjunt combina la pedra vista d'algunes cases amb l'arrebossat d'altres. A l'altre costat del carrer hi trobem la casa del Florí Nou, i davant d'aquesta una altra, que probablement es corresponen cronològicament amb les anteriors. Totes dues són de planta baixa i pis, amb la coberta que desaigua a les façanes laterals. La casa de Cal Florí Nou presenta obertures noves, mentre l'altra les té de pedra carejada. L'acabat exterior és de restes d'arrebossat i majoritàriament de pedra vista.

Una de les cases havia estat l'ajuntament.