Casa del carrer Verge de les Neus, 51

Modernisme
    XX
    Regular
    La casa es presenta molt reformada, motiu pel qual hem optat per qualificar l'estat de conservació de regular, malgrat que la seva estructura té una bona conservació
    BCIL 19/10/1988
    Número inventari Generalitat i altres inventaris
    Residencial
    0014319DF1891D
    CENTRE D'ESTUDIS COMARCALS DEL BAIX LLOBREGAT

Casa de petites dimensions entre mitgeres, de planta rectangular, amb planta baixa i dos pisos i coberta a dues vessants. La façana es presenta molt remodelada en quant als seus acabaments. A la planta baixa trobem una porta d'accés a l'habitatge i una porta d'entrada de cotxes. Totes dues tenen forma quadrangular. Al primer pis, dues obertures també quadrangulars, una és una porta sobre balcó molt petit amb barana de recent factura i l'altra una finestra que conserva la seva jardinera de ceràmica vidriada amb motius geomètrics i predomini dels tons blau, ocre i blanc. Al pis superior hi ha tres finestres en arc de mig punt arrenglerades a l'alçada de la clau de l'arc, però essent la central més llarga.

Els elements de tradició modernista es limiten a les rajoles de ceràmica vidriada que decora la jardinera de la finestra del primer pis.

Cases de principis del segle XX.

- RETUERTA I JIMÉNEZ, M. Luz; SAMMARTÍ I ROSET, Carme (dir.). Sant Feliu de Llobregat. Identitat i història. Sant Feliu de Llobregat: Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat, 2002. 365 p.
    - SANS I FÀBREGAS, Llorenç; GRAS, Mercè. Els carrers de Sant Feliu. Sant Feliu de Llobregat: Patronat Municipal de Cultura de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat, 1989. P. 43-46.