Casa de la Riera Pare Fita, núm. 90

Residencial
    Diversos propietaris
    Jordi Montlló Bolart

Bloc de pisos on destaca una interessant ornamentació a la façana combinant el ferro forjat amb motius vegetals, animals i geomètrics amb l'esgrafiat de motius vegetals que s'adeqüen a la perfecció amb els elements constructius de l'edifici, d'obertures amb falsos arcs de punt rodó i línies sinuoses. Amb una reinterpretació actualitzada d'elements ornamentals propis de les construccions tipològiques de l'entorn més antigues.

BADOSA, J; DOÑATE, C; MESTRE, F; RABELLA, J; RAMIS, C i RIBA, J.M. (1972). Treball – Inventari sobre el patrimoni artístico-arquitectònic d’Arenys de Mar, segles XVI-XX. Inèdit.

BADOSA, Josep i MILÀ, Salvador (1990). Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic. Ajuntament d’Arenys de Mar;  Aprovat pel Ple en data 22 de març de 1990.

MANCIÑEIRAS, Juan Antonio; PARÉS, Manel i CASADEMONT, Ricard (2014). Pla especial de protecció del patrimoni arquitectònic d’Arenys de Mar. Ajuntament d’Arenys de Mar (pendent d’aprovació).

PONS i GURI, Josep M. (1999). Quan nasqué, s'emancipà i s'organitza una vila (Arenys de Mar, 1574-1720). Pagès editors i Ajuntament d'Arenys de Mar.