Can Poi (Els quatre rellotges)
Argentona

Maresme
    Veïnat de Clarà
    Trencant de la Ctra. BV-5106 en la Ctra, C-1415

Edifici
    XIX-XX
    Regular
    Lentament es va degradant, tant l'entorn com l'edifici principal, ja que no s'hi efectua un manteniment generalitzat.
    Productiu
    Ref. cad.: 001600DG50A014
    Anna Soteras i March / ACTIUM

Edifici de proporcions quadrades, de planta baixa i dos pisos, amb una torre mirador prop d'una de les cantonades. Es troba situat, en un lloc dominant, al final del passeig de xiprers del jardí, sobreelevat respecte a les vies de circulació del voltant. Destaca la seva decoració, tant en el voltant de les obertures com en el remat de les façanes, així com en els elements de ferro forjat que formen la petita cuúpula de remat de la torre, d'estil modernista, amb abundants elements historiscistes. En una dels murs de contenció laterals hi podem veure una porta amb tanca de ferro forjat i, al costat una petita capelleta amb un frontal de rajoles policromades. Aquesta portella comunicava amb la carretera i amb la Font de Can Poi, situada a l'altra banda, abans molt concorreguda i avui totalment abandonada. Es poden observar diversos cossos afegits al costat de l'edifici principal, alguns d'ells de principis del segle XX, on vivia el servei.

Coneguda pels Quatre Rellotges pels que ocupen les quatre façanes de la torre mirador. Recentment s'han construït una sèrie de carpes que ocupen part del pati, desfigurant la volumetria original. A dins de la finca hi trobem les fonts de la Tria i la de Can Poi, avui en dia en desús.

VINYALS, Josep i PADRÓS Pep i col. "Les Fonts d'Argentona" Ajuntament d'Argentona i Conselleria d'Urbanisme de Barcelona, 1982