Can Catà de Dalt (jaciment)
Arenys de Munt

Maresme
    Terrenys de Can Catà de Dalt. Sobre Can Jalpí.
    Pujant pel Rial de Corsaví, passat Can Bombí i al costat de Can Vives.

Jaciment arqueològic
    Antic
    Romà
    I-V dC.
    Regular
    Només es tracta de troballes superficials i es desconeix l'existència de possibles estructures.
    BCIL (Pla General d'Arenys de Munt, 7/05/2003)
    Número inventari Generalitat i altres inventaris
    Si (CCAA, núm. 05)
    Productiu
    Ref. cad.: 011A00051
    Jordi Montlló Bolart

Troballes superficials de fragments d'àmfora, teules i ceràmica diversa realitzades per J.M Pons Guri en un bosc proper a la masia de Can Catà de Dalt.
    Els autors de la Carta Arqueològica (juliol de 1987) no observaren material en superfície; només veieren algun fragment de teules romanes a les parets del marge del costat de la masia.

J.M. Pons Guri informa de la troballa de fragments d'àmfora romana a les rieres de Can Catà i Can Pica (o Cursaví), interpretant-los com a rodats del jaciment de Can Catà de Dalt.

ESTRADA, J. (1969). Vías y poblamiento romanos en el area metropolitana de Barcelona, núm. 36. Barcelona, pàg. 28.
    FORN i SALVÀ, Francesc (coord.) (1997). Carta arqueològica: Arenys de Mar, Arenys de Munt, Caldes d'Estrac i Sant Iscle de Vallalta. Col·lecció Raimon Torroja, núm. 1. Ajuntament d'Arenys de Munt.
    GORGES, J.G. (1979). Les villes Hispano-romaines. Paris, pàg. 198.
    MARTÍN, A. i RIGO, A. (1987). Inventari del patrimoni arqueològic. Arenys de Munt. Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. Barcelona. Inèdit.
    PONS GURI, J. M. (1938). Notes per a l'arqueologia del Maresme. BCEC XLVIII, pàg. 74. Barcelona.
    SERRA RÀFOLS, J. de C.; COLOMINAS, J. i ALMAGRO, M.(1945).Carta arqueológica de España. Madrid.