Camí ral de Granollers a Sant Miquel del Fai

Vallès Oriental
    Inici: camí ral de Granollers / Final: carretera BP-1432

Obra civil
    Ajuntament de l'Ametlla del Vallès. Plaça de l'Ajuntament, 1, 08480. L'Ametlla del Vallès
    Xavier Campillo i Besses

Es tracta d'un antic camí veïnal que enllaça el camí ral de l'Ametlla a Granollers amb el camí ral de Granollers a Bigues, ja fora del terme. El ferm és de terra.
    El seu recorregut va pel camí ral de Granollers, Can Plandolit, Can Plantada i la carretera BP-1432.
    El títol és de possessió immemorial.

Descrit a l'escriptura de propietat de la finca Plandolit: "Pasa por dicha heredad un torrente, que desciende del pueblo de l'Ametlla y desemboca en la riera de Santa Eulàlia de Ronsana, y la atraviesan el camino que desde la villa de Granollers, conduce a San Miguel del Fay y el que conduce a los términos de Santa Eulàlia de Ronsana y Lliçà d'Amunt y a L'Ametlla".
    El títol és de possessió immemorial.

Fonts documentals:
    - Minutes municipals (1925)
    -Cadastre de rústica 81955)

Referències registrals:
    -Tom: 2219 -Finca: 589 Mas Plandolit
    -Llibre: 68 de Santa Eulàlia de Ronçanes
    -Foli:083 -Titular: Hereus de Josefa Alier Sanpera

CAMPILLO BESSES, X. (2006). Inventari de camins de l'Ametlla del Vallès. Ajuntament de l'Ametlla del Vallès.