Camí de ribera de can Bargalló
Sant Esteve Sesrovires

Baix Llobregat
    Riba esquerra del riu Anoia, entre el límit amb el terme municipal de Gelida i Can Bargalló.
    S'accedeix pel camí de Can Bargalló al Maset

Patrimoni natural
    Zona d'interès
    varis propietaris
    Manuel Julià i Macias / Margarita Costa Trost

Aquest camí correspon a un tram de l'antic camí a Gelida, el qual circula per la ribera esquerra del riu Anoia. El tram de camí considerat, és el comprès entre la casa de Can Bargalló i el límit del terme municipal de Sant Esteve Sesrovires amb el terme municipal de Gelida.

Aquest camí de ribera (ambient o vegetació "ripari") configura un territori natural de transició que limita amb el curs fluvial del riu Anoia. En aquest tram de ribera hi trobem el bosc de ribera, el qual configura un bonic passeig al llarg del riu. Les riberes són sistemes ecològics que són hàbitats per a espècies del medi aquàtic i espècies ripàries, i fan una important missió de passadís biològic.