Camí Baix de Tiana o del cementiri
Alella

Maresme
    Al SO del nucli urbà d'Alella
    Entre el cementiri i el Celler Alta Alella

Obra civil
    Catàleg Patrimoni històric, artístic, cultural i mediambiental (2010)
    varis propietaris
    Jordi Montlló Bolart

Camí d'interès històric que comença davant del cementiri, segons el POUM, però que antigament tindria continuïtat per l'actual carrer del Doctor Homs, fins arribar al nucli urbà d'Alella. Segueix en direcció oest cap a Tiana, primer amb una baixada considerable fins arribar a l'alçada del Torrent de Sistres. A partir d'aquest punt l'asfalt es camufla sota una capa de terra i el camí puja amb l'Horta de Sant Genís als costats, que són vinyes del celler Alta Alella. El camí queda interromput just a l'entrada d'aquest celler. Una cadena, en el límit municipal amb Tiana marca el final del camí transitable. A partir d'aquí caldria continuar a peu, ja en terme municipal de Tiana.

Les UTM del punt inicial són: x = 441915; y= 4593523; z=122
    Les UTM del punt final són: x = 440605; y= 4593258; z=136

Aquest camí està documentat en un plànol de l'Instituto Geográfico y Estadístico de l'any 1914, amb el nom de Camí del Mitj (sic) de Tiana o del cementiri.

AJUNTAMENT D'ALELLA (2010). Catàleg patrimoni històric, artístic, cultural i mediambiental; dins el Pla d'Ordenació Urbanística Municipal d'Alella.
    INSTITUT CARTOGRÀFIC DE CATALUNYA (1914). Mapa planimètric d'Alella 1:25.000. Còpia feta pel Servei Geogràfic de la Mancomunitat de Catalunya.