C/ Josep Carbonell i Gener, 42-46 - C/ Josep Carner, 10-18

Edifici
    Neoclàssic
    XIX-XX
    El Pla Especial estableix que s'ha de conservar íntegrament el volum edificat, les façanes i el jardí.
    Legal i física
    Pla Especial, 430. 2006
    Residencial
    Ref. cad.: 62203CF9685S
    Núria Nolasco Azuaga

Edifici aïllat estructurat en alçat en planta baixa i un pis, amb coberta de teules composta. S'articula en base a diversos volums que encaixen en una parcel·la construïda en forma d'ela que disposa de dos cossos de porxades. L'edifici s'aixeca damunt un sòcol, els murs del qual estan fets amb un aparell poligonal de pedra. L'accés al nivell de la solera d'aquest sòcol es realitza mitjançant sis graons, també fets amb un aparell poligonal de pedra.
    Els porxos, que emmarquen el cos central de l'edifici, disposen d'arcs de mig punt, damunt dels quals se situen les terrasses de la planta primera. Tots els elements d'emmarcament de finestres, arcs dels porxos, balustrades, etc. estan fet de peces de terracota, destacant l'estructura formal de la porta principal d'accés a l'habitatge, que adopta la forma d'arc de triomf o portada renaixentista; dues pilastres amb capitell compost se situen a cada costat d'una porta coronada per un arc de mig punt, amb carcanyols decorats amb relleus, rematant el conjunt d'un arquitrau senzill. Tots aquests elements estan fets de terracota. Flanquejant aquesta porta se situen dues grans finestres amb les llindes, ampits i brancals rectes, emmarcaments fets de terracota. Damunt de la porta es disposa d'una triple finestra geminada, amb columnetes i capitells compostos, a partir dels quals arrenquen sengles arcs de mig punt amb relleus decoratius en els carcanyols. A la terrassa del primer pis i sobre el porxo més septentrional, se situa una galeria de finestres coronades amb arcs de mig punt, úniques obertures que no disposen d'emmarcaments de terracota.
    El revestiment de les façanes està fet a base d'un arrebossat senzill pintat de color blanc, el qual contrasta amb els elements de terracota esmentats amb anterioritat.

Segons els Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges, aquest edifici disposa del tipus de protecció III. La finca està catalogada com una construcció de tipus C.

Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges (2006)