C/ de les Ànimes, 21- C/ Sant Isidre, 7

Residencial
    Ref. cad.: 62201DF0606S
    Núria Nolasco Azuaga

Edifici a dos vents que consta de tres nivells d'alçada (pb + 2p) i que ha estat restaurat recentment (l'any 1996, segons consta a la llinda del portal d'entrada). A la façana principal que afronta al c/ de les Ànimes s'observen dues obertures en cada planta, corresponents a una porta i una finestra en la planta baixa i un balcó i una finestra en els pisos superiors. Pel que fa a la façana lateral, que obre al c/ de Sant Isidre, s'identifiquen quatre finestres a la planta baixa i dos balcons i dues finestres als pisos alts, tot seguint l'esquema balcó-finestra-finestra-balcó. En el sòcol inferior són visibles unes obertures rectangulars de ventilació que indiquen l'existència d'un nivell semisoterrani. El coronament de l'edifici consta d'un ràfec de rajoles planes i teules i de la barana del terrat transitable, que desenvolupa una gran balustrada dividida en diversos trams.

Segons els Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges, aquest edifici disposa del tipus de protecció V. Està catalogat com un element de tipus A.

Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges (2006)