Barraca d'en Petxu; Barraca de Joaquim Aymar
Alella

Maresme
    A ponent del terme, en el paratge de la Plana, en la partió amb els municipis de Tiana i Montgat.
    Agafant el camí del Mig en direcció a Tiana des del passeig de
    la Creu de Pedra,

Edifici
    Popular
    XX
    BCP (Catàleg Patrimoni d'Alella - 2010)
    Productiu
    Polígon 04 - parcel·la 10
    Jordi Montlló Bolart

Barraca de pagès o de vinya, de planta rectangular (5'20 x 3 m), coberta plana de fibrociment.
    Les parets són de maons plans i arrebossades. La porta és de llinda recta, a la dreta de la façana de migdia.
    Al darrera hi ha un pou d'aigua i disposa de subministrament elèctric. La maquinària del pou es conserva a l'interior en molt bon estat de conservació.

Està ubicada dins una zona catalogada com a jaciment arqueològic.

AJUNTAMENT D'ALELLA (2010). Catàleg patrimoni històric, artístic, cultural i mediambiental; dins el Pla d'Ordenació Urbanística Municipal d'Alella.
    MONTLLÓ, Jordi i FONT, Josep (2007). Inventari d'arquitectura rural i popular d'Alella. Inèdit.