Barraca de Can Sans; Barraca de Jaume Puig
Alella

Maresme
    Entre el barri de la Serreta i l'autopista C-32.
    Des del c. de la Serreta, per un corriol en direcció nord. La trobem de front, enmig d'una vinya

Edifici
    XX
    Hi falta l'arrebossat en algun fragment de paret.
    BCP (Catàleg Patrimoni d'Alella - 2010)
    Productiu
    Polígon 04 - parcel·la 48
    Jordi Montlló Bolart

Barraca de vinya o de pagès, de planta rectangular (3'63 x 2'35 x 2'5 m), amb la coberta plana lleugerament inclinada cap enrere per recollir l'aigua pluvial que es condueix a un dipòsit soterrat a la part posterior. Les parets estan fetes de maons i arrebossades. La porta és de fusta i de llinda recta a la façana principal orientada a migdia. Disposa de sengles finestres a les façanes de llevant i posterior. A l'interior hi ha una llar de foc amb la corresponen sortida de fums.
    Al darrera hi ha una olivera que li fa ombra.

AJUNTAMENT D'ALELLA (2010). Catàleg patrimoni històric, artístic, cultural i mediambiental; dins el Pla d'Ordenació Urbanística Municipal d'Alella.
    MONTLLÓ, Jordi i FONT, Josep (2007). Inventari d'arquitectura rural i popular d'Alella. Inèdit.