Arxiu Municipal de Fogars de Montclús Fogars de Montclús

Vallès Oriental
Ajuntament de Fogars de Montclús: Plça. de les Escoles, 1. Mosqueroles, 08470 Fogars de Montclús.
A l'interior de l'ajuntament de Fogars de Montclús.

4619700
Patrimoni documental
Fons documental
XIX-XX
, 4619906
Legal i física
A l'interior de l'edifici de l'ajuntament de Fogars de Montclús.
Científic
Ajuntament de Fogars de Montclús
Virgínia Cepero González

Es tracta d'un arxiu unitari (històric-administratiu), un conjunt documental amb gairebé 40 m/l de documentació en suport paper. Disposa d'un quadre de classificació extret del normatiu d'arxius administratius.
La documentació es troba físicament distribuïda en prestatgeries metàl·liques ubicades a la segona planta de l'edifici de l'Ajuntament.
El fons documental, que pertany als segles XIX i XX, es divideix en:
- Fons de l'Administració Municipal.
- Fons del Jutjat Municipal (2m/l de documentació).
- Documentació de les poblacions veïnes de Campins (pressupost ordinari de 1916) i de Montseny (correspondència 1913-1982).
El seu estat de conservació és, en general, bo.

L'any 2000 l'Ajuntament de Fogars de Montclús i l'Oficina de patrimoni Cultural de la diputació de Barcelona van signar un conveni per tal de dur a terme el Programa de Suport al patrimoni documental, que va permetre la classificació, ordenació, confecció de l'inventari i la posterior automatització de tota la documentació que integra el fons de l'administració municipal.