Antic camí de Can Folguera

Medieval
    -XX/XV
    Dolent
    Destruït, desconegut, però queda zona no urbanitzada.
    Pla Especial Protecció Patrimoni Arquitectònic
    Sense ús
    Ref. Cad: 1878701DF3927N
    Goretti Vila i Fàbregas

Del jaciment anomenat Antic camí de Can Folguera se'n coneix ben poca cosa. Consta només que a l'any 1975 als terrenys que havien de ser l'actual barri de Can Taió, sobre l'antic Camí de Can Folguera, s'hi van trobar restes de l'edat del Bronze i de l'època medieval.

El jaciment antic camí de Can Folguera és una àrea d'expectativa arqueològica inclosa en el PEPPASPM, 1996, que inclou una sèrie d'illes edificades compreses entre els carrers Ausiàs March, Avinguda Girona, Av. Onze de Setembre i C/ Salvador Espriu. Només queda un solar no edificat situat a llevant.

AJUNTAMENT DE SANTA PERPÈTUA DE MOGODA (1996). Pla Especial de Protecció del Patrimoni arquitectònic de Santa Perpètua de Mogoda. Text refós novembre de 1996. Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda. Obres públiques i urbanisme.