Palmera canaria (Phoenix canariensis) dels Jardins Can Farratges
Sitges

Garraf
    Jardins Can Farratges (Centre Poble)

Patrimoni natural
    Espècimen botànic
    Sense data
    O.M. d'espais verds i de l'arbrat. Febrer 2007
    Ajuntament de Sitges. Plaça de l'Ajuntament s/n. Sitges-08870
    Conxi Rodríguez

Original d'Illes Canàries, pertany a la família "Arecaceae". Té un tronc més robassut que no pas la palmera de dàtils. Fulles de color verd intents i brillant que broten a finals de primavera. La floració en raïm que produeix a l'estiu i té la flor de color groc taronja. Fructifica en dàtils de color taronja que neixen a la tardor.
    Resistent a primera línia de mar, a la contaminació urbana i industrial. Té un creixement lent i una longevitat elevada. És adient per fixar dunes.
    Té una alçada de 12 mts. L'estat sanitari és bo.

És singular per les dimensions, l'estat sanitari, l'expectativa de vida, l'estètica, funcionalitat, situació i homogeneïtat del conjunt. Creixen en jardineres i estan colonitzades per colònies de cotorres. L' expectativa de vida és alta i la situació és bona.

Catàleg d'Arbres singulars. Àrea de Territori i Medi Ambient. Ajuntament de Sitges