Escultura en memòria dels 4 hereus
Sant Esteve de Palautordera

Vallès Oriental
    Avinguda de Lluís Companys, 6
    Per darrera de l'Ajuntament hi ha l'aparcament de Can Molins. Per sortir de Sant Esteve cal agafar l'Avinguda de Lluís Companys. Just davant del número 6 es troba l'escultura.

Patrimoni moble
    Element urbà
    Segles XX-XXI
    Marc Herrero
    Ornamental
    Daniel Gutiérrez Espartero

Escultura que sembla feta en material corten. L'escultura està conformada per quatre columnes informes que s'enlairen cap el cel. En el punt més alt de les columnes apareixen les figures d'uns ocells que volen lliurement.

La matinada del 13 de febrer de 1999 un accident de trànsit a l’autopista AP-7 a l’alçada de Vallgorguina va acabar amb la vida de quatre joves jugadors de l’equip Club Handbol de Sant Esteve de Palautordera, “els 4 hereus”La mort dels quatre esportistes va commoure tots els estaments socials d’aquest municipi del Baix Montseny i rodalies.

A l’enterrament, celebrat al pavelló municipal, hi van assistir més de quatre mil persones. Des de llavors es va decidir que el pavelló portaria el nom de Els Quatre Hereus i que les seves samarretes serien retirades.

Text extret del bloc: https://estimadaterra.wordpress.com/2018/03/06/escultura-en-record-dels-4-hereus-morts-de-sant-esteve-de-palautordera/