Arxiu Parroquial de Sant Esteve de Palautordera
Sant Esteve de Palautordera

Vallès Oriental
    Plaça de l'Església 1
    Al sud-est del municipi, a l'entrada del poble arribant des de Santa Maria de Palautordera seguint la carretera B-5301, es troba la Plaça de l'Església de Sant Esteve de Palautordera.

Patrimoni documental
    Fons documental
    Segle XIV - XX
    Regular
    L'Arxiu Parroquial de Sant Esteve de Palautordera conserva la major part del seu fons. Alguns articles d'història sobre Sant Esteve de Palautordera indiquen que possiblement algun fons, com els llibres de visites, es trobin a l'Arxiu Diocesà de Barcelona.
    Restringit
    Religiós
    Privada accessible
    Daniel Gutiérrez Espartero

L'arxiu de la parròquia de Sant Esteve de Palautordera ha conservat la majoria de la documentació. Els documents més antics que s'hi conserven daten del segle XIV. hi trobem documentació important per conèixer i estudiar la història del municipi al llarg de la baixa edat mitja, l'època moderna i contemporània. Hi ha documentació relacionada amb aniversaris i celebracions, baptismes, capítols matrimonials i testaments, confirmacions, llibres de consuetuds, llibres de comptes, llibres de defuncions o òbits, índex de baptismes, inventaris, testaments, matrimonis, manuscrits, manuals notarials i llibres de la fàbrica, entre d'altres.