Objectes del jaciment de Puigciutat Oristà

Osona
Museu Municipal Miquel Soldevila. c de la Bona Sort, 28. 08513. Prats de Lluçanès.

Patrimoni moble
Col·lecció
Antic
Ibèric
II aC
Restringit
Científic
Ajuntament de Prats de Lluçanès. Passeig del Lluçanès, s/n "cal Bach". 08513. Prats de Lluçanès
Jordi Compte i Marta Homs

Diversos objectes procedents del jaciment ibèric de Puigciutat es troben conservats al Museu Municipal Miquel Soldevila dins la col·lecció Prats i el Lluçanès. Els objectes estan dins una vitrina de vidre juntament amb objectes trobats a altres jaciments del Lluçanès. Els que fan referència al Poblat ibèric de Puigciutat d'Oristà són: alguns fragments de ceràmica campaniana, monedes, puntes de llança, puntes de fletxa, peces metàl·liques i fusioles de terrissa. A la reserva del museu hi ha més objectes provinents de Puigciutat, conservats en caixes de cartró.

Seria interessant inventariar les peces que formen el fons per tal de tenir ben documentada la procedència i les característiques de cada objecte.