Horts del Moli de Mogoda
Santa Perpètua de Mogoda

Vallès Occidental
    Barri de la Mogoda (08130 - Santa Perpètua de Mogoda)
    Al NW del nucli de Mogoda

2.19379
    Patrimoni natural
    Zona d'interès
    XX-XXI
    Bé catalogat, Ajuntament Santa Perpètua Mogoda
    Productiu
    Genaralitat de Catalunya - INCASOL
    Goretti Vila i Fàbregas

Els Horts del Moli de Mogoda corresponen a l'horta típica del Vallès amb conreu de regadiu sempre a prop de les rieres, comporta lloc d'estada i relació entre els pagesos. Rica en aliments de consum domèstic directe obre les portes a una horta familiar. És un projecte que es desenvolupa gràcies a la col·laboració de l'Associació d'Hortolans de la Plana del Molí.

Presenta aquest indret una instal·lació metàl·lica (tipus cobert) amb diferents departaments individualitzats que serveixen per a desar les eines dels pagesos. També sota cobert hi ha taules i bancs per a aixoplugar-se i descansar.

AJUNTAMENT DE SANTA PERPÈTUA DE MOGODA (MEDI AMBIENT). Guia d'Espai verds de Santa Perpètua de Mogoda.

CANYAMERES, Esteve (2009). Masos, masies i masoveries. Estudi de l'agricultura de Santa Perpètua de Mogoda i Santiga (segles XI-XX). Edita: Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda. Pàg. 89.