Font d'en Mià; Font dels Caçadors
Alella

Maresme
    Entre els nuclis de Can Comulada i Nova Alella.
    Des del final del carrer Univers, pel camí de la font d'en Mià

Element arquitectònic
    XIX-XX
    Registre de mina en mal estat i font coberta d'esbarzers.
    BCIL (Catàleg Patrimoni d'Alella - 2010)
    Difícil
    Sense ús
    Polígon 06 - parcel·la 70
    Jordi Montlló Bolart

Font d'aigua de mina que raja per un tub de PVC i va a parar en una pica de pedra, rectangular de 93 x 116 cm , amb una fondària de 50 cm de màxima i 36 cm de mínima. Al seu darrera, a l'altre costat del camí, hi ha el registre de mina, mig excavada en el sauló i el banc de paredat; la volta és de tartana de maó pla. Està orientada a llevant.
    Al costat dret hi ha unes piques més petites, de planta quadrada amb les restes d'haver-se utilitzat per fer la barreja per sulfatar la vinya. Era el lloc on es feia el "caldo bordolés"
    (boullie bordelaise), i que es feia barrejant aigua i calç amb sulfat de coure.

La secció local de l'Agrupació de Defensa Forestal (ADF) va procedir a la seva neteja i recuperació parcial els estius de 2004 i 2010.

AJUNTAMENT D'ALELLA (2010). Catàleg patrimoni històric, artístic, cultural i mediambiental; dins el Pla d'Ordenació Urbanística Municipal d'Alella.
    ASENSIO, Àlex (2008). L'aigua a Alella; dins "recordant ... les veus d'Alella", Ajuntament d'Alella i Biblioteca Municipal Ferrer i Guàrdia, pp. 128 - 130.
    MONTLLÓ, Jordi i FONT, Josep (2007). Inventari d'arquitectura rural i popular d'Alella. Inèdit.