Font de Sant Cristòfol
Santa Eulàlia de Ronçana

Vallès Oriental
    Riu Tenes
    S'hi accedeix pel camí de la Font de Sant Cristòfol,passades les cases a l'esquerra

Element arquitectònic
    XX
    Regular
    La part superior del capcer ha estat trencada i s'hi han fet pintades vandàliques.
    Ajuntament de Santa Eulàlia de Ronçana. Ctra de la Sagrera, 3.
    Marta Lloret Blackburn - Antequem S.L.

La font de Sant Cristòfol està situada en un marge del riu Tenes, sota el carrer de la Font de Sant Cristòfol, entre els quals hi ha unes escales que salven el desnivell i permeten d'accedir-hi. La font antiga està constituïda per un tub metàl·lic que està fixat directament en el marge, que actualment és poc visible a causa de la vegetació que el cobreix. A mitjans del segle XX la font es va arranjar amb la construcció actual, quedant així anul·lada la primera.

És una estructura rectangular escalonada, que queda rematada per un capcer esglaonat. De la part central en sobresurten els cinc brolladors en forma de tub metàl·lic, sota els quals hi ha una pica rectangular on s'emmagatzema l'aigua. En un costat d'aquesta hi ha una petita canalització per on desaigua riera avall. L'estructura està arrebossada amb pòrtland, llevat del remat de còdols que es ressegueix amb una imbricació ceràmica.