Fons documental de l'Arxiu Comarcal de l'Alt Penedès
Sant Martí de Tous

Anoia
    Av. Europa, 6. 08720 Vilafranca del Penedès.

4602082
    Patrimoni documental
    Fons documental
    XX
    Legal i física
    La llei 10/2001, d'arxius i documents
    Obert
    Científic
    Generalitat de Catalunya
    Núria Cabañas

L'Arxiu Comarcal Alt Penedès disposa d'un fons documental de 2 documents que fan referència al municipi de Sant Martí de Tous, a la secció de l'Institut Català de la Vinya i el Vi (INCAVI) entre els anys 1974-1975.

L'Arxiu Comarcal Alt Penedès va ser creat l'any 1983 adscrit dins el Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya per aplegar, conservar i difondre el patrimoni documental de l'actual comarca i també de la comarca històrica (Alt Penedès, Anoia, Baix Penedès i Garraf).
    El fons documental més rellevant correspon als documents municipals de Vilafranca, els notarials, els de l'administració reial i senyorial i els judicials.
    L'edifici on s'emplaça actualment va ser inaugurat l'any 2002 i edificat pels arquitectes Rob Dubois, Shuichi Kobari, Jordi Hidalgo i Daniela Hartmann.