Cova del Torrent de Can Colomer
Alella

Maresme
    Bosc de Can Colomer - al nord del Nucli Can Magarola
    Entre l'avinguda Sant Mateu i el Torrent de Can Colomer, des del Camí de Coma Clara

Element arquitectònic
    XIX-XX
    BCP (Catàleg Patrimoni d'Alella - 2010)
    Sense ús
    Polígon 02 - parcel·la 83
    Jordi Montlló Bolart

Cova excavada en el sauló, de planta rectangular amb acabament absidal. Té una profunditat de tres metres, una alçada d'1'5 metres i una amplada mitja de 0'9 metres. La boca d'entrada és d'un metre d'alçada i uns 70 cm d'amplada, amb volta. A l'interior hi ha emmagatzemades un grup de rajoles de paviment hexagonals. A l'esquerra hi ha una lleixa excavada en el sauló.
    Està just al darrera de la gran bassa d'aigua del Torrent de Can Colomer.

AJUNTAMENT D'ALELLA (2010). Catàleg patrimoni històric, artístic, cultural i mediambiental; dins el Pla d'Ordenació Urbanística Municipal d'Alella.
    MONTLLÓ, Jordi i FONT, Josep (2007). Inventari d'arquitectura rural i popular d'Alella. Inèdit.