Carrerada del Corral de Muntanya
Santa Margarida i els Monjos

Alt Penedès

Obra civil
    el tram del municipi està arranjat parcialment.
    Llei de vies pecuàries, 3/1995 de 23 de març
    Tríade scp

Camí per on el bestiar té dret a passar i per on històricament passaven els ramats en l'època de la transhumància que segueix la carena amb vistes a la plana penedesenca. En origen aquesta carrerada unia Castellet amb Olesa, actualment es conserva el tram entre Castellet i el Coll Blanc o Marge Llarg de Torrelletes. El tram que afecta al municipi de Santa Margarida i els Monjos transcorre per la carena de la Pòpia, per sobre el fondal de Borrelleres fins al turó de la Sanabra des d'on es gira cap a la masia de la Sanabra i els Monjos. Un altre tram segueix cap al turó de les Tres Partions entre Castellet i la Gornal, Olèrdola i Canyelles.

ROVIRA i MERINO, J. MIRALLES i SABADELL, F. (1999). Camins de transhumància al Penedès i Garraf. Aproximació a les velles carrerades per on els muntanyesos i els seus ramats baixaven dels Pirineus a la marina. Vilafranca del Penedès. Edita: Associació d'Amics dels Camins Ramaders.