Camí ramader de la Serra Granada

Obra civil
    Modern
    XVI-XX
    Es conserva de forma intermitent per la urbanització de l'entorn.
    Llei 3/1995, de 23 de març
    Estructural
    Diversos propietaris
    Marta Lloret Blackburn - Antequem S.L.

El camí ramader de la Serra Granada és una via pecuària per on els ramats transhumaven des d'antic. La urbanització de l'entorn i del mateix traçat n'ha alterat el recorregut i les característiques, tot i que alguns trams es troben en bon estat. El camí entrava al terme municipal de Santa Eulàlia per Rosàs, on segueix fins a Can Vidal. Seguint aquest camí, creua pel camí de Caldes, i baixa per la Serra Granada. A l'alçada de Can Xaró, continua pel camí de Can Tabaquet, passant pel camí de Can Burguès fins al riu Tenes. Aquest és travessat a la zona de Sant Cristòfol i enllaça amb el camí antic de Granollers a Bigues, fins que a Can Just surt del terme municipal.

MIRALLES, F. ; QUERALT, A.; SALA, P. (2002)."Els camins ramaders del Vallès Oriental", Anuari del Centre d'Estudis de Granollers. Granollers: Centre d'Estudis de Granollers.