Pou i molí d'en Pepet de Can Sans Alella

Maresme
Vall de Rials, a llevant del torrent i a ponent del nucli d'Ibars Meia.
Baixant pel torrent de Rials des de Caves Roura, pel segon torrent que trobem a mà esquerra

Element arquitectònic
XIX-XX
Legal
BCP (Catàleg Patrimoni d'Alella - 2010)
Sense ús
Polígon 03 - parcel·la 33
Jordi Montlló Bolart

Pou d'aigua amb una torre cilíndrica feta de maons i una caseta annexa destinada a ubicar-hi la bomba. Es conserva sense funcionar des de fa 15 anys. La bomba és de pistó; però actualment funciona amb una bomba submergible.
El pou té una profunditat de 30 metres. La porta d'accés del pou és de fusta, amb arc de mig punt i emmarcada amb maons plans. La caseta és de planta rectangular amb la coberta d'obra a una vessant. La porta d'accés és de fusta i de llinda recta.

.Aquest element forma part, amb senyalització pròpia, de la ruta paisatgística de la Vall de Rials.

AJUNTAMENT D'ALELLA (2010). Catàleg patrimoni històric, artístic, cultural i mediambiental; dins el Pla d'Ordenació Urbanística Municipal d'Alella.
ASENSIO, Àlex (2008). L'aigua a Alella; dins "recordant ... les veus d'Alella", Ajuntament d'Alella i Biblioteca Municipal Ferrer i Guàrdia.
MONTLLÓ, Jordi i FONT, Josep (2007). Inventari d'arquitectura rural i popular d'Alella. Inèdit.