Portal d'entrada a can Serra
Sant Esteve Sesrovires

Baix Llobregat
    "Can Serra". Camí de Can Serra.

Element arquitectònic
    XXI
    Any
    José Antonio González Rodríguez (Gonro)
    Ornamental
    Ajuntament de Sant Esteve Sesrovires / Carrer Major, 8-10
    Manuel Julià i Macias / Margarita Costa Trost

L'accés de l'entrada al Centre Municipal de Serveis Gerontològics, Residència Assistida i Centre de Dia ubicat a Can Serra, ha estat dissenyat per l'escultor sesrovirenc José Antonio González Rodríguez, conegut com a Gonro. Es tracta d'un panell construït amb acer Corten on hi apareix escrit a tall de l'escultor el nom de la finca i el tipus d'equipament "Can Serra. Centre Municipal de Serveis Gerontológics". En el lateral del mur hi apareix el nom de l'escultor i la data de construcció. El panell o mur descansa sobre un basament de formigó que li fa de peanya.

L'acer Corten és un material molt utilitzat per l'escultor Gonro, amb el qual ha construït diverses escultures presents en el municipi. L'acer Corten és un tipus d'acer realitzat amb una composició química, que fa que la seva oxidació tingui unes característiques particulars que protegeixen la peça realitzada amb aquest material enfront de la corrossió atmosfèrica, sense perdre pràcticament les seves característiques mecàniques. Des d'un punt de vista artístic, el seu color característic i les sevs qualitats químiques són molt valorades pels escultors i arquitectes.