Pintura mural pel centenari del C.F. Ripollet
Ripollet

Vallès Occidental
    A la façana del Camp de Futbol Municipal (Carrer de Magallanes, 22)

Element arquitectònic
    XXI
    Any
    Víctor García
    Simbòlic
    Ajuntament de Ripollet
    Rosa Gasol (OPC) i Paula Solé (CIP Molí d’en Rata)

El mural representa una seqüència d’aficionats diferents que amb els seus gestos estan celebrant un gol, “una seqüència de cares que correlativament fan una celebració de gol, un gest en moviment com si, des de la grada, celebressin un gol del Ripollet. A més, cada fotograma correspon a una persona diferent, representant veïns i veïnes reals de la ciutat”.

Art urbà

El mural de la façana del Camp de Futbol Municipal va ser pintat per commemorar el centenari del CF Ripollet, l'agost de 2021. L’autor és el muralista Víctor García.

- AVECILLA, N. i GASOL, R. (2023): Preventive conservation of street art in Ripollet (Barcelona). A: 20th Triennial Conference ICOM-CC 2023, València.

- GASOL, R. i PÉREZ, M. (2023): Creació d’un protocol de conservació preventiva per a l’art mural urbà de Ripollet (Barcelona). XVII Reunió Tècnica de Conservació i Restauració. A: L’evolució de les especialitats en conservació-restauració: nous reptes i perfils professionals. Barcelona: CRAC, 2023, p. 295-301.