Mural “Esperit de la Maragall”
Ripollet

Vallès Occidental
    Al Parc Maria Lluïsa Galobart (al costat de l’ascensor que connecta Maragall amb el carrer de Padró)

2.1551718197921
    Número de fitxa
    Element arquitectònic
    Segle
    XXI
    Any
    Roc Blackbloc
    Estat de conservació
    Accés
    Simbòlic
    Titularitat
    Ajuntament de Ripollet
    Autor de la fitxa
    Taula de Patrimoni Moble

El mural de Roc Blackbloc, situat al Parc Maria Lluïsa Galobart és un símbol del treball comunitari que s’està realitzant. Al voltant d’un cor amb la frase “Totes som la Maragall”, hi ha escrit: Respecta, gaudeix, estima, cuida, valora/La comunitat, el barri, el veïnat, el parc, l’entorn.

El departament de l’Ajuntament de Drets Socials, amb el suport de l'entitat La Perifèrica, va iniciar al juliol del 2021 una intervenció comunitària al barri Maragall per a treballar diferents temes adreçats a millorar la convivència, a més de tractar aspectes com la neteja viària i la millora del parc de Maria Lluïsa Galobart i del carrer Maragall. La pandèmia ha fet posposar en diverses ocasions l'inici d'aquesta actuació. El mural va ser realitzat l'octubre de 2021.