Morera (Morus alba) del C/ Església Vinyet
Sitges

Garraf
    C/ Església Vinyet (Vinyet)

Patrimoni natural
    Espècimen botànic
    Sense data
    Té una crossa que el suporta ja que està molt inclinat.
    O.M. d'espais verds i de l'arbrat. Febrer 2007
    Ajuntament de Sitges. Plaça de l'Ajuntament s/n. Sitges-08870
    Conxi Rodríguez

Original de la Xina, pertany a la família "Moraceae". Té un tronc estriat i vertical de color gris clar amb fulles simples, alternes, pinnades i ovals de color verd clar que broten a mitjans de primavera. La floració és agrupada en inflorescència de color blanc que es produeix a la primavera. Fructifica en pluridrupes, de color blanc rosat a finals de la primavera.
    Resistent a primera línia de mar, a la contaminació urbana. Té un creixement ràpid i una longevitat curta. És adient per protegir el sòl de l'erosió i del vent. El fruit és apreciat en gastronomia. És una espècie invasora.
    Té una alçada de 5 mts, un diàmetre de 72 cm i ocupa una amplada de 6 mts. L'estat sanitari és pobre.

És singular per les dimensions, estètica, funcionalitat i forma de l'estructura. La expectativa de vida és baixa i la situació és bona.

Catàleg d'Arbres singulars. Àrea de Territori i Medi Ambient. Ajuntament de Sitges