Font del Rauré, del Raulé, del Rourer

Patrimoni natural
    Zona d'interès
    Regular
    Tot i que l'entorn està en un estat acceptable, l'aspecte original de la font no es manté, la placa on hi havia la inscripció està malmesa i presenta pegats de ciment.
    Catàleg Municipal, 2005, núm. 86
    Difícil
    Ref. cad.: 016A00092
    Agustí G. Larios, Helena Garcia Navarro

La font està situada a peu del curs de l'aigua, tocant la riera de Corbera, en una fondalada amb poc espai i vegetació abundant. L'aigua surt d'una petita canonada clavada en una roca, on hi havia una inscripció que avui es conserva parcialment: "Font del Rauré, restaurada el 3,09,1951"

AAVV (2005). "Les fonts de Corbera". Corbera de Llobregat, GEMC RIERA I BAGUÉ, Josep M. (1995). «Fitxa del Pla especial del catàleg de patrimoni arquitectònic i natural de Corbera de Llobregat». Corbera de Llobregat: Ajuntament de Corbera de Llobregat.