Fons fotogràfic referent a Vilassar de Dalt de l'Institut Municipal de Cultura de Barcelona
Vilassar de Dalt

Maresme
    Plaça de Pons i Clerch, 2 2n (08003 - Barcelona)

Patrimoni documental
    Fons d'imatges
    XX
    Física
    Restringit
    Científic
    Arxiu Fotogràfic de Barcelona (Institut Municipal de Cultura de Barcelona)
    Jordi Montlló Bolart

Es tracta d'un fons de fotografies de Vilassar de Dalt, en blanc i negre, on es retraten diversos indrets del municipi (carrers, temàtica religiosa, capelles de carrer, església, etc). N'hi prop d'un centenar.
    L'Ajuntament de Vilassar, a través del Museu adquirí els drets de reproducció de part del fons i es pot consultar a l'Arxiu històric, secció fotografia. També ha servit per il·lustrar un volum sobre la història gràfica de Vilassar i per fer alguna exposició.
    Es tracta de prop d'un centenar de fotografies procedents del Fons Josep Mas Guàrdia, del Fons Mossèn Josep Mas i del Fons Editorial Martín.

DOMÍNGUEZ, Josep i OLIVA, Benet (1994). Vilassar de Dalt. Història gràfica. Oikos-Tau. Vilassar de Mar.
    SALA GRAU, Joan (2006) La imatge perduda. Clavell cultura, sl.