Fons documental de l'antic Ajuntament de Cànoves
Cànoves i Samalús

Vallès Oriental
    Can Casademunt i la Secretaria (carretera BP-5107, p.k. 38,1)

Patrimoni documental
    Fons documental
    XIX-XX
    Regular
    Les condicions de l'indret on està dipositat l'arxiu no permeten garantir la plena conservació dels documents.
    Residencial
    Ajuntament de Cànoves i Samalús
    Marc Guàrdia i Llorens

Conjunt de documentació administrativa del'Ajuntament de Cànoves i Samalús. El fons documental correspon bàsicament als comptes municipals, actes del ple de l'ajuntament, juntes municipals, padrons, certificats de defunció, edictes de matrimoni i butlletins provincials.
    La informació i sèrie documental és fragmentària. Tot i que hi ha alguna carpeta de l'any 1865, el gruix de la documentació comprèn bàsicament els inicis del segle XX, fins la guerra civil.

En l'actualitat es troba separat en dos edificis: la informació general relativa a l'ajuntament es troba a Can Casademunt, i la que fa referència més directa a Samalús es troba a la Secretaria, edifici municipal ubicat al punt quilomètric 38,1 de la carretera BP-5107.

L'arxiu de Can Casademunt es troba repartit en dos armaris. La documentació manuscrita es troba en un armari tancat, mentre que la documentació impresa es troba en unes lleixes sense tancar. Tot el material no es troba indexat ni es té constància ni inventari dels documents custodiats.
    A l'arxiu també hi algun document relatiu a l'ajuntament del període de la guerra civil provinent d'alguna casa del poble.