Fons bibliogràfic de les biblioteques escolars
Sant Feliu de Llobregat

Baix Llobregat
    Escoles de Sant Feliu de Llobregat

420144
    Patrimoni documental
    Fons bibliogràfic
    XX-XXI
    Legal i física
    LLEI 10/2001, de 13 de juliol
    Restringit
    Científic
    Ajuntament de Sant Feliu i Generalitat de Catalunya
    CENTRE D'ESTUDIS COMARCALS DEL BAIX LLOBREGAT

Des de l'any 1996 l'ajuntament de Sant Feliu té en marxa un programa de biblioteques escolars consistent en posar a disposició del públic en general les biblioteques escolars en horari extraescolar de dilluns a divendres. Això permet utilitzar tant la bibliografia (consulta in situ) com els punts de connexió a internet. L'atenció al públic la fa un bibliotecari contractat a tal efecte. Aquest programa funciona pràcticament a totes les escoles públiques de primària de la ciutat.

S'ha considerat de titularitat pública donat que totes les escoles de Sant Feliu són o públiques o concertades.

L'arribada de la democràcia va portar als ajuntaments a implicar-se en l'escolarització dels infants i joves i en la qualitat de l'ensenyament, així com a crear programes de ciutats educadores. És en aquest marc que l'any 1994 l'ajuntament de Sant Feliu va obrir una línia per dotar les biblioteques escolars de llibres i mobiliari per a ús dels estudiants, però també per a ús social en horari extraescolar.