Fita de terme amb Capellades
La Torre de Claramunt

Anoia
    La Torre Baixa (08987 La Torre de Claramunt)
    Als horts situats al darrera dels molins de Cal Munné i Cal Roda. Al peu de l'hort inferior.

Element arquitectònic
    Popular
    XX
    Dolent
    Actualment la pedra es troba tombada i l'entorn cobert amb canyís i molt remogut. Es corre el perill de que quedi moguda enmig d'altres elements de l'entorn.
    Difícil
    Ajuntament de la Torre de Claramunt.(Pl. de l'Ajuntament, 1 08789 La Torre de Claramunt)
    Raquel Valdenebro Manrique

Fita de terme que marca la delimitació entre els municipis de La Torre de Claramunt i Capellades. Es troba encastada al terra, al peu del pendent d'una de les terrasses del terreny. Es tracta d'una zona aterrassada i aprofitada com a horts, darrera dels molins de Cal Munné i Cal Roda. Es tracta d'una fita de pedra en forma de prisma recte de base rectangular, amb la part superior arrodonida, de 0,25 cm d'amplada, per 0,40 cm d'alçada, per 0,15 cm de fons.

Fita de terme qe pot datar-se a començaments del segle XX tot i que no s'observen elements que permetin una datació concreta. La seva funció era la de delimitar els terme de La Torre de Claramunt i Capellades. Darrerament ha estat inclosa dins del replantejament de la línia de delimitació del terme amb els seus colindants efectuat l'any 2006.

AA.DD. (2006) Replantejament de la línia de delimitació entre el terme municipal de La Torre de Claramunt i els municipis colindants. Departament de Política territorial i Obres Públiques. Generalitat de Catalunya.