Col·lecció de pintures de l'Ajuntament
Vilanova de Sau

Osona
    Passeig Verdaguer s/n
    A les sales de l'ajuntament de Vilanova de Sau

Patrimoni moble
    Col·lecció
    Realisme
    XX-XX
    Restringit
    Ornamental
    Ajuntament de Vilanova de Sau. Passeig Verdaguer, s/n. 08519. Vilanova de Sau
    Joan Casas Blasi

És un conjunt format per quatre quadres. Dos d'ells del pintor Fidel Bofill, un el donà a l'ajuntament i s'exposa a la sala de l'entrada, el segon el comprà el consistori i es troba dins d'un dels despatxos. Els temes de les composicions són paisatgístics, en un d'ells es veuen els cingles de Tavertet al fons.
    Els altres dos quadres exposats, són obres que la temàtica fa referència al municipi de Sau. Són obres de pintura ràpida fruit de diversos concursos realitzats per l'ajuntament

Els quadres de Fidel Bofill entraren a formar part de l'ajuntament verç a principis dels segle XXI, cap a l'any 2006.
    Els altres dos són fruit de concursos de pintura ràpida organitzats per l'ajuntament però no es té constància de l'any.