Caseta del pou de Can Boquet
Alella

Maresme
    Can Boquet, avinguda de Sant Josep de Calassanç, 8.
    Des de la carretera BP-5002, passat el nucli urbà, a través del camí de Can Boquet

Edifici
    XIX-XX
    Arrebossat perdut.
    BCP (Catàleg Patrimoni d'Alella - 2010)
    Productiu
    Polígon 02 - parcel·la 39
    Jordi Montlló Bolart

Caseta de pou de planta rectangular (3'60 x 1'60 m.), amb la coberta plana lleugerament inclinada cap a un lateral. A la part del darrera hi ha el pou fet de maons i planta circular. En un plafó quadrat encimentat damunt els maons hi ha grafiat barroerament amb lletra lligada:
    "Graupera / construcciones / Premià de Mar". Els murs són de maons i arrebossats. La façana principal amb la porta d'entrada de fusta, està situada a la dreta. A l'interior hi ha maquinària del pou. Actualment funciona amb bomba elèctrica.

AJUNTAMENT D'ALELLA (2010). Catàleg patrimoni històric, artístic, cultural i mediambiental; dins el Pla d'Ordenació Urbanística Municipal d'Alella.
    ASENSIO, Àlex (2008). L'aigua a Alella; dins "recordant ... les veus d'Alella", Ajuntament d'Alella i Biblioteca Municipal Ferrer i Guàrdia, pàg.. 141 i 142.
    MONTLLÓ, Jordi i FONT, Josep (2007). Inventari d'arquitectura rural i popular d'Alella. Inèdit.