Cantada d'havaneres de can Massuet del Far Dosrius

Maresme
Plaça del Pla de la Calma - Can Massuet del Far - Zona del Far
Dins del nucli urbà de can Massuet del Far, a la banda de tramuntana
437m

Patrimoni immaterial
Manifestació festiva
Popular
XX
Adriana Geladó Prat

Tradicional cantada d'havaneres del nucli urbà de can Massuet del Far. Actualment, els actes consisteixen en un sopar popular, cremat de rom per tothom i la cantada d'havaneres pròpiament dita amb un grup convidat. Es celebra a principis de juliol de cada any.

Les imatges han estat extretes de l'espai web de l'Ajuntament de Dosrius.

Enguany (any 2018), s'organitzarà la 32ena edició de la Cantada d'Havaneres de can Massuet del Far. Anteriorment, aquest acte comptava amb dos grups d'havaneres, no es feia el sopar popular i es celebrava pel mes de juny. Entre els anys 2005 i 2010, la cantada no es dugué a terme i fou recuperada l'any 2011 (aquella edició es celebrà pel mes de setembre).

"Havaneres a la Plaça Pla de la Calma (Can Massuet)". El Full. Revista d'informació municipal. Dosrius: Ajuntament de Dosrius, núm. 28, p. 35.